Forex Fabrikk Kalender Ipad


Ipad, Android eller Windows Tablet for MT4 Ble med Mar 2009 Status: Jeg vet at jeg ikke vet noe 2,415 Innlegg Usynlig Jeg er sikker på at mange diskusjoner allerede har skjedd her, men jeg vil gjerne ha noen erfarne meninger om mine valgmuligheter i tabletthandel. Jeg vurderer hvilken tablett som skal brukes til Metatrader 4, og jeg vil ikke bruke ekstern pålogging på PCen min. I det siste ser det ut til at vi kan få MT4 for hvert tilfelle. Så hvem som har brukt MT4 på Ipad, Android eller Windows-nettleser, vennligst kommentere følgende (bare folk som faktisk har brukt det, ikke generelle meninger): 1. Ipad (ikke Iphone) MT4: Får du en skjerm som tradisjonell MT4, det vil si at 2-3 valutaer på mange tidsrammer er åpne, eller du kan bare ha en valuta forsterker en TF om gangen. Hvis det er sant, vil jeg tro at Ipad 3 utvidet oppløsning vil være nyttig. 2. Windows Tablet: Jeg antar at du får den tradisjonelle MT4 her. Er det brukbart, andre problemer å vurdere. Får du alle vanlige indis og skript? 3. Android: Noen fordeler her Jeg er sikker på at mange diskusjoner allerede har skjedd her, men jeg vil gjerne ha noen erfarne meninger om alternativene mine i tabletthandel. Jeg vurderer hvilken tablett som skal brukes til Metatrader 4, og jeg vil ikke bruke ekstern pålogging på PCen min. I det siste ser det ut til at vi kan få MT4 for hvert tilfelle. Så hvem som har brukt MT4 på Ipad, Android eller Windows-nettleser, vennligst kommentere følgende (bare folk som faktisk har brukt det, ikke generelle meninger): 1. Ipad (ikke Iphone) MT4: Får du en skjerm som tradisjonell MT4, dvs. har 2-3 valutaer på. Den opprinnelige MT4-plattformen fra metatech for ipadipad3 er veldig dårlig imo. Det er ikke engang designet for ipad, det er den iphone-versjonen du kjører. Akkurat det samme. Du har bare muligheten til å zoome for å fylle hele skjermen. Du kan ikke legge til tilpassede indikatorer du bruker på pc mt4, det er bare noen grunnleggende. Kanskje det er ett alternativ. Kalt Trade Interceptor (du kan google det). Bare testet det noen uker siden, og det har en bedre oppløsning (designet for iPad). Men jeg tror bare grunnleggende teknisk analyse er mulig, ingen tilpassede indikatorer. Nå må du bekrefte og kaste gjennom sms verifisering for å få tilgang, så jeg prøvde ikke appen de siste ukene. Hvis MetaTrader-utviklerne vil oppdatere appen til å passe til ipad-skjermen, og tillate atleast noen form for tilpassede indikatorer som i den opprinnelige mt4, ville det være fantastisk. Men det kan være at de ikke har lov til å, siden eple ikke tillater utviklere å publisere apper der brukeren er i stand til å kodekodekryssende egendefinerte koder. Tusen takk for dine meninger. Så langt ser det ut til at Android og Ipad er ute. Alle som bruker en Windows-nettbrett, har en 4-årig Windows-nettbrett. Den har WinXP på den og det kjører MT4 ingen probs. Selskapet gikk i kapittel 11, så det har ingen betydning for merkevaren jeg har, du kan ikke få en som noe mer uansett. Dessuten er de nyere prosessorene veien å gå. Ting du bør vurdere når du kjøper en nettbrett for handel: Batterikapasitet, hvor ofte vil du kunne lade den, hvor lang tid varer den og er det et alternativ for å få et utvidet batteri. Internett-tilkobling. For meg å ha et spor for et sim-kort er et MUST WiFi ikke alltid tilgjengelig. Du kan også vurdere et alternativ for å koble til et nettverk. Dokkingstasjonen for det gjør at jeg kan koble meg til hjemmenettverket mitt og gjøre oppdateringer etc. gjennom nettverket mitt sikkert og raskt. Dokkingstasjoner. De er hyggelige. Gruven lader batteriet, kobles til nettverket osv. Automatisk. Den har også video ut med en kontakt for å koble den til en skjerm. Noe å vurdere. Inngangsmetoder. Gruven har et tastatur innebygd, berøringsskjerm med en pekepinne, optisk musinngang ved å bevege fingeren over sensoren for å flytte musen rundt osv. Dette gjør plotting trendlines etc en bris. Minst 2 megs ram. Hvis du får en tablett, ikke glem at du bare kan sette den i hvilemodus for å spare batteriet og ta det ut av dvalemodus og se på sitater og administrere stillingene dine på omtrent 15 sekunder. LOL-tabletter er nyttige. Men hovedsakelig bruker jeg bare Teamviewer på min Android-telefon for å fjernkontrollen min datamaskin hjemme for å handle og administrere posisjonene mine. Jeg har tabletten praktisk, selv om jeg trenger det. Telefoner har avansert så mye de siste årene at det bare er mer praktisk for meg å bruke telefonen mesteparten av tiden enn tabletten. Men hvis du ser etter å få en nettbrett for handel, er en Windows-basert nettbrett den eneste måten å gå etter min mening. Netbook Navigator ser interessant ut til meg. Hvis jeg var i markedet for en ny, så var det å se på det og sammenlignbare tabletter. Håper dette hjelper, Happy Trends SatchFan Jeg har en 4 år gammel Windows-nettbrett. Den har WinXP på den og det kjører MT4 ingen probs. Selskapet gikk i kapittel 11, så det har ingen betydning for merkevaren jeg har, du kan ikke få en som noe mer uansett. Dessuten er de nyere prosessorene veien å gå. Ting du bør vurdere når du kjøper en nettbrett for handel: listeBatteri kapasitet, hvor ofte vil du kunne lade den, hvor lang tid varer den og er det et alternativ for å få et utvidet batteri. Internet tilkobling. For meg å ha et spor for et sim-kort er et MUST WiFi ikke alltid tilgjengelig. Veldig nyttig innlegg. Takk mann. Ikke glem at røverbanker, røver røverbaner, det er i deres natur. Det er hvor ekte penger er. Hei Retrogue, Takk for at du sendte planforsterkning for alle å se. Jeg er en baby, så jeg er ikke i stand til å kommentere noe som helst for deg om. Du har rett. Jeg ser et lite Gartley-ferdigstillingspunkt på 1.0560. nå det bekymrer meg også. lol, men jeg vil bli kort så lenge 15m stearinlys lukker under. Gjør det 1,0540 - derfor er det et potensielt ABCD-ferdigstillingssted (på 15m). God Lykke Intradag bearish mulighet. 1.0568 mål for scalpers Et par søksmål innlevert i Florida truer med å blåse lokket av en påstått ulovlig praksis i Ferrari-forhandlere over hele verden. Lang tid. GAIN Capital Holdings, Inc. (NYSE: GCAP), den amerikanske baserte leverandøren av online trading services, annonserte at den har overført suksess. I februar 2017 økte KOF Economic Barometer med 5,2 poeng til en ny lesing på 107,2. Denne uttalte oppgangen til et nivå klart over. BREAKING White House: De fleste byråer vil se finansieringsreduksjoner BREAKING Hvite hus for å søke store utgifter til utlendingstøtte BREAKING White House sier budsjett. Tirsdagens tale om stor utredning om infrastruktur RTRS - Kommer til å begynne å bruke store på InfrastructureMetaTrader 4 - Indikatorer FFC - Forex Factory Calendar - Indikator for MetaTrader 4 Dette er en endret versjon av den populære nyhetsindikatoren FFCal som ble publisert i utgangspunktet av DerkWehler til ForexFactory forum . Egentlig, jeg har endret koden for å dekke mine behov, men jeg fant ut at det kan være nyttig for andre også, så jeg bestemte meg for å dele den. Jeg har omskrevet indikatoren slik at du kan tenke på at den nesten bygger fra grunnen av originalen. Likevel deler den samme teknikk og hovedstil. Indikatoren plasserer et panel på diagrammet ditt som viser 5 økonomiske hendelser som er oppført på Forex Factory Calendar. Du kan filtrere ut i hendelsene med høy, medium eller lav effekt, snakker, helligdager eller ved et bestemt søkeordfilter. Vennligst se alle endringene som er oppført nedenfor. Også indikatoren kan kalles innenfor en EA ved hjelp av iCustom () - funksjonen ved å få tilgang til 2 buffere: Buffer (0) inneholder minutter til den siste hendelsen. Buffer (1) inneholder effektverdien for den siste hendelsen (Lav 1. Mellom 2. Høy 3). Du kan ringe buffere på to måter: Enkelt anrop: (standardverdier vil bli brukt) Vær oppmerksom på at indikatoren ikke har (på dette tidspunktet) tilbakemeldingstester. High Impact farge C217,83,79 Med Impact farge C255,185,83 Lav effekt farge C91,192,222 Høytidsfarger clrOrchid Merknader farge clrDimGray Modifikasjoner: Lagt til: Egenskaper strenge for kompatibilitet med MetaTrader 4 Bygg 600 og bedre kodekvalitet. Lagt til: Vis hendelse ForrigeForecast impact (colored impact). Lagt til: Alternativ for å vise hendelser relatert til aktivt kart bare (overstyre andre parametere) Lagt til: Søkeordfilter. Finn eller Ignorér et bestemt ett ord, det vil si NFP, vil filtrere ut alle hendelser uten det eneste ordet. (saksfølsom) Lagt til: Alternativ for å vise valutastyrke bar tid igjen spredningsverdi. Lagt til: Alternativ for å kontrollere tidspunktet for visning av tidligere hendelser (i minutter). Lagt til: Alternativ for å angi panelplassering i 4 diagram hjørner. Lagt til: Verktøy-tips på musepekeren som viser begivenhetstittel, innflytelse og hendelsestid igjen. Lagt til: Panel tittel. Du kan bruke det som en påminnelsesnotat :) Modifisert: Vis hendelse i DateTime-format i stedet for minutter igjen (du kan vise minutter igjen gjennom Tool-tip) Modifisert: Vertikale linjer for de kommende hendelsene. (Det kan hende du må endre tidsforskjellinngangen, avhengig av meglerens tid). Modifisert: Buffere som holder den kommende hendelsesminuten og effekten (se eksempler ovenfor) Modifisert: Revidert rekkefølge av eksterne innganger. Forbedret: Erstatt DownLoadWebPageToFile () - funksjon med innfødt Windows URLDownloadToFileW () - funksjon. Forbedret: Plassert (nedlastet XML-fil) og tilhørende koder til en funksjon, slik at vi kan ringe dem når det trengs. Forbedret: Replaced GlobalVariables som pleide å oppdatere XML-fil med FILEMODIFYDATE - OnTimer () satt av AllowUpdates, UpdateHour-innganger. Forbedret: Time GMT offset, nå vil hendelsene automatisk vises i din lokale tid. Forbedret: Juster panelteksten når den er satt til høyreveis. Forbedret: Alarmeringsfunksjon, Nå vil den sende ved siden av Popup Alert: lydvarsel, Push notification på telefonen og e-post. (to separate varsler) Forbedret: Kodekvalitet, nå er indikatoren lettere og raskere enn noensinne. Fast: Diverse feilrettinger, noen unødvendige koder eller variabler fjernet, plasserte noen variabler i deres relaterte funksjoner. For å kunne bruke denne indikatoren, må du slå på DLL-import i MetaTrader 4-plattformen. Vær oppmerksom på at koden kan ha noen feil eller andre feil, så hvis du ser noen feil eller forslag, eller enda bedre kode praksis, vennligst gi meg beskjed. Ifølge Forex Factory nettsted er alle hendelsestider omtrentlige og kan endres.

Comments

Popular Posts