Forex Fabrikken M5


Indikatorer ganger Varsel Publisering av opphavsrettsbeskyttet materiale er strengt forbudt. Hvis du mener at det er opphavsrettsbeskyttet materiale i denne delen, kan du bruke skjemaet for opphavsrettsbrudd til å sende inn et krav. Slik installerer du cBots amp-indikatorer Last ned indikatoren eller cBot. Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cAlgo. Finn indikatorcbot du vil bruke fra menyen til venstre. Legg til en forekomst av indicatorcBot å kjøre. Last ned indikatoren Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cTrader. Velg indikatoren fra Tilpasset i funksjonsmenyen (f) i øverste senter av diagrammet. Skriv inn parametrene og klikk OK Beskrivelse Sendt av Dato Kategori Forhåndsvisning Nedlastninger Kommentarer Vurdering Utviklet av Alexander Elder Tanken med Impulse er å måle ethvert marked med Inertia amp Power ifølge eldste Trinn kan måles ved helling av en rask EMA Strøm kan måles ved helling av MACD Histogram Hvis begge øker i verdi ---- gt UP Trend hvis begge faller i verdi ---- gt Dn Trend Når de er forskjellige (den ene er økende amp, den andre er avtagende). det er ingen handel eller et markedssving. Den siste bruken av denne indikatoren av Alexander Elder er en sensurindikator. dvs. Hvis begge punktene er GreenWhiteUp på det daglige diagrammet. ingen intra-shorts bør tas. Bare lange handler hvis begge punktene er RedDn på daglig kart. ingen intra-day Longs bør tas. bare korte Trades. Jankone M5 tråd mindre oppdatering sep.2015 Jeg håper gutter, hver av dere vet en ting. DETTE GIVES KUN FOR UTDANNELSE, HVIS DU HANDLEGGER DET MED REAL PENGER, DER BARE DIN RISIKO. DU SKAL PAPIR HANDEL, BACKTEST ETC. Jeg deler bare med dere mine meninger og opptreden. DENS ALLE RISIKOENE. Det er enkle regler: Tidsramme er m5 (eller m15 uansett hva du vil) Ett oppsett handler om handel med trend. Ett oppsett handler kun om counter trend med RSI divergens. det handler om pris handling og handel en bar. baren kalles quot pin barquot det ser ut som dette gt 1ste er lett - counter trend trendbar ALTID med RSI divergens Hvis du vil gå kort gt (i en blå sirkel) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) og for lang gt Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) RSI er 6, blå linje er ema 21, rød linje er sma 50. Enkel regel. alt du trenger er trend og hyggelig pinbar. (Merk om det er div også, i handler, det er vanligvis A) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Grunnskole 1. trinn. hvordan gjenkjenner vi gode pinbars her vi går, jeg ser mange av dere gjør det galt og jeg er bekymret for dine penger. Jeg tror noen gutter kan fortsatt ikke forstå posisjon, forestille seg det som eiendomsvirksomhet (du selger hus eller utleie). Plassering, plasseringsplassering. Se på dette bildet, jeg gjorde super enkelt bilde i MS Paint. La oss kalle det det grunnleggende hvordan du bestemmer deg. Oppsett 1 Jeg ser mange ofte, kanskje dens quotpinbarquot, men du bør ikke engang tenke på det. Dens noen tilfeldig crappy bar HIDDEN i skyggen av tidligere barer setup 2 er at A du venter på, sin SCREAMING til ansiktet ditt, HER ER JEG, du kan bare ikke savne ham. 1 - som jeg skrev, siste bar, spesielt hvis du er ny, kan du tenke at det er fantastisk pinbar, du ser pinbar og tar en no brainer handel fordi du ser nydelig pinbar (du kjøper et hus og du skjønner det i midten av ingensteds) tenk på LOCATION (og form) igjen. DU DONT TRADE 2 - Perfekt form, det er IKKE gjemt i tidligere stenger, dette er bare perfekt. Hvorfor. openclose er - lik, lavt er veldig nært, og høyt var stort (det kan bety at markedet er oppbrukt eller uansett grunn) da handler du Grunnskole 2: Grunnskole 2. trinn: Hvordan gjenkjenner vi godt oppsett (pinbars i trend) være enklere. Du ser åpenbar ned (eller opp) trend og du går inn i handel med korreksjon. Hvordan venter du, vent på vår pinbar (fordi du allerede vet, det er med trend, så du trenger ikke avvik som i CT (mot-trend-handel). Også hvis det er jevnt div i trendhandelen, bør du være mer sikker på det. Hvordan kan vi gjenkjenne det? Vel, jeg har stor hemmelighet igjen, det er ingenting annet enn plassering og form. 1 - Du kan se at vi er i downtrend-markedet (forestill deg den lengre trenden selvsagt og markedet har gjort en korreksjon, og du ser signalet ditt hvor jeg malet 1, det er SPACE. Det betyr at pinbar ikke er i skyggene til tidligere barer, så DU HANDEL Forestille Kristus Forløser (statue) på bakken i Rio de Janeiro, bare opp ned (bildet nedenfor) 2- du er inne veldig samme marked, noen bar har blitt dannet som du kanskje tror quotoh det er en pinbarquot. nei, det er det ikke. Hvorfor. det er IKKE på bakken, det er ingen plass og det betyr at vår quotpinbarquot er i skyggene til tidligere barer og du er risikerer at du kommer til å løpe inn i klumpete markeder. DU VIL IKKE HANDLEE Noen god fyr laget. pdf av mine handler, i noen diagrammer, det er kort info. Noen av handler jeg har gjort der, anser jeg virkelig dårlig i dag (september 2015-oppdatering), til tross for at jeg tjente penger. Du må bare gjenkjenne hvilken god pinbar er, form og plassering. Jankones charts. pdf 1,3 MB 1,365 nedlastning Lastet opp 14. september 2015 kl 23:57 også du kan se mine handler når du søker på bildene jeg har postet gt forexfactorysearch. p. rchid16959770 Hvis du handler med gode pinbars og bruker god pengehåndtering, tjener du penger. Du kan forestille deg hva som skjer med kontoen din hvis du handler dette, og du vet hva som er penger. Jeg er sikker på at du vet myntflipteori. for enkelt eksempel Hovd du vinner 200, halen du tapte 100. Du vil være - 50 vinner, etter 100 vinner du vinner. 50x 200 seier, 50x tapte 100 du tjener 5000. Dets samme poeng med trading pinbars, gir de deg en kant. Med noen ferdigheter etter hvert, er det enkelt å ha 50 vinnere. og med samme stil tjener du penger. Leve din drøm, gjør alt du vil. Jeg kan vise deg og lære deg min stil, min handler, kjøp du trenger å lære, hvordan å være en god handelsmann. Strategi for en fantasi: Det er 2 enkle regler - pinbar med trend eller pinbar div mot hovedtrenden. Hvis du vil tjene penger, ikke tenk på det, bare gjør det. Strategien er ditt sinn. OK, vi kan forestille deg systemet ditt. Du handler veldig godt og beste pinbars med trend, din SL er 0,5 av din konto (god for begynnelsen) og din tp er 1. SL er underbove av lowhigh av pinbaren, tp er unikt vanligvis (for eksempel siste nedturer, runde tall, SR nivåer eller bare fikse 1,) Hvis du bare er rundt 50 vinner, tjener du penger. Samme med CT-bransjer (counter trend) - pinbardiv. samme SL lar si 0,5 igjen for begynnelsen, TP 1st sr, eller fikse 1 selv ema21 er god TP. igjen hvis du er - 50 vinn, tjener du penger. Hvis du vil handle litt små crappy barer, mer doji eller noen hakkede pinbars, vil du skru opp. Du må trene med demo eller handle på liten konto. Tidsramme er m5 (noen ganger jeg handler m15) Ikke prøv å se på 50 markeder, det fungerer overalt ja, men STILL FOKUSERT, eurusd, gbpusd, eurjpy og usdjpy er gode fordi lav spredning. Hvis du ikke vet hva som er divergens eller pinbar, bare lær det, er det enkleste å lære. Din frykt, grådighet og utålmodighet er 10x sterkere. Hvis du vil lykkes, vil du lykkes. Det starter i tankene dine. Vellykket mann søker etter måtene å nå sitt mål. Mislykket mann søker etter eksklusjoner, hvorfor han ikke kan nå sitt mål. i løpet av tiden, det gjør stor forskjell. Gutter, Dette er rent gull. i handel må du kontrollere pengene dine, din handelsplan og KONTROLLER DIN. Jeg er sikker på at du kan gjøre alt du vil gjøre. Hvis du har mer enn 50 vinnende handler (og det er ikke vanskelig med dette materialet), er du lønnsom. Etter noen måneder med dette, vil du forstå at viktigere er en ting. Ikke bruk 85 tid med diagrammer, se etter beste indikatorer eller superkule nye handelssystem eller hva du gjør. Tilbring din tid til din psykologi. Avslør deg selv Handelssystemer fungerer vanligvis - men handelsmenn ikke. Deres sinn er fulle av følelser (grådighet, frykt, utålmodighet etc.) Hva er viktig Test ditt system, uansett hva du handler. OG OPPHOLD MED DITT SYSTEM. Jeg kan fortelle deg, siden jeg handler ett system, jeg er lønnsomt. Noe galt var bare i mitt sinn, ikke i handelssystemet. Dette M5 handelssystemet kan ikke være enklere enn det er. Du må innse det handler om TRADER, ikke om handelssystem. Jeg tenker egentlig ikke på mine quinquins eller divergensquot. Jeg vet hvordan det ser ut, men jeg må kjempe med min mørke side - du vet, og redd min frykt, grådighet og vær kult. DET ER IKKE BARE OM PINBARSDIVERGENCE. M5 ELLER H1 .. uansett hva du ønsker, er det om deg selv. PS! Jeg håper du forstår. Handel under tekst kan være for noen god handel og 2. For noen 0 og til og med for noen en tapt handel. Hvorfor er det dårlig system Nei, det er en handelsmann. 16-4-09 Alt du trenger er et enkelt handelssystem, lyst til suksess og god tanke på handel. En mann, forandret livet mitt, han heter Ryanmcd, og denne tråden er dedikert til ham, med ydmykhet, jeg liker å fortsette, hva han begynte, og jeg vil følge med, steg for steg og gjøre god forretning med sin metode. Siden jeg så sin metode, er jeg helt spent på hans flotte system, og jeg tror på handelen min 100. Jeg handler stilen sin mer enn 7 måneder, og jeg bytter fra en ideell næringsdrivende til lønnsom. Det er det jeg sa til Ryanmcd. Sep 23, 2008 8:10 pm Jankone Høyre beslutning. Godt flaks mann, du gir meg stor ide. Jeg vil trene dette så hardt som mulig. du trenger ikke å legge inn lenger, fordi det fortsatt er det samme punktet, igjen og igjen, innser jeg dette. Takk for at alle Id har lagt inn mine eldre innlegg. Det er 2 enkle oppsett 1) ​​- enkle regler - Mot trend, kalt quotcounter trendquot Det må være rsi-divergens og stor pinbar (ringer hammer et sted) eksempel her. Der kan du se flott oppsett - flott pinbar, veldig fin divergens, god handel. Dens for eksempel første oppsett, fortsett tommorow. :-) 5Min Intraday System Kommersiell Medlem Ble Medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Jeg bruker denne 5Min intraday strategien med stor suksess på EurUsd og GpbUsd. Tre tilbud maks. per dag. Åpne posisjon når vinkelen på 50 Enkle glidende gjennomsnitt er større enn 20Degrees, og prisen går tilbake til sonen av 21 Eksponensielt glidende gjennomsnitt og 10 Eksponensielt glidende gjennomsnitt. Angi stoploss på 6 pips pluss spredning og fortjeneste tar 8-10 pips. Flytt stoppfall til breakeven så snart 6 pips gain er oppnådd. Bruk av denne strategien er på egen risiko. Håper noen vil dra nytte av det. Nedenfor er noen viktige linker til spørsmål og informasjon. Arbeid gjennom det som de viktigste svarene er der. Takk til Golfer for å kompilere det. Phillip Nel8217s 5min intradag system Sammendrag av innlegg Datoer: 01 desember 1997 til 04 april 2008 Postnummer: Nei 2761 til 3450 (inkludert Mine regler og bilag på Golfer8217s signatur) 1. Phillip8217s siste sammendrag av hans 5min system 2. Phillip8217s råd 3. Phillips8217 handler: 4. Regler og tillegg Tillegg E 8211 TC mønster på MACD: Tegning Mine små motstands - og støttelinjer: Mkain8217s referansepost: Handelsplan og pengehåndtering: 5. Indikatorer for nedlasting 5min Mal og SMAangle-indikator: Multipivot og EJ candleTime EA Smooth TC på MACD-signal 2-stearinlysoppsett Spreading out of Moving Gjennomsnitt Typisk EY-flytte: 7. 3 små søstre 8. Bullishbearish 3 mønster: 9. Ellipse-tilbakekallingshandler: 10. Triangelhandler 11. Kirkemønsterformasjon: Forklaring på dannelsen av de to typer kirkedannelse: Eksempler og diskusjoner: Kommersielt medlem Ble medlem nov 2006 2.183 Innlegg Noen flere prøver Kommersielt medlem Ble medlem nov 2006 2.183 Innlegg Noen flere sa mples Kommersiell Medlem Ble Medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Ble Medlem Mai 2006 Status: Lavest Kvalifisert Plakat 444 Innlegg Quot Phillip Nel Noen flere prøver Hvordan bestemmer du 20 graders vinkel Medlemskap Tilbakekalt Ble medlem Dec 2005 2.300 Innlegg ok. ser bra ut på en sterk trend, men hva skjer til høyre for diagrammet ditt, disse eksemplene du gir, er kirsebær plukking. Samme Hore. Ulik Kjole Kommersiell Medlem Ble Medlem Nov 2006 2.183 Innlegg 20 Grader er bestemt av syn. Det handler om handel med trenden som er sterk når vinkelen på 50MA er sterkt i en retning. Det handler ikke om den nøyaktige vinkelen. Man får en følelse av bevegelsen over tid. Det er sant at prøvene som er gitt er veldig sanne. Det er å gjøre forklaringen enklere. Jeg gjør maks tre handler per dag. Etter to seire på rad (15-20 pips) er jeg ferdig for dagen. En gevinst og et tap gjør meg handel på mer tid. To tap på rad, og jeg er ute for dagen. Jeg vil legge inn vanskeligere eksempler. Hovedformålet er å bestemme en sterk 5min trend gjennom vinkelen på 50MA og deretter gå inn i handelen når den går tilbake i de to andre MAs Kommersiell Medlem Ble medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Dette var en vanskeligere dag. De lilla områdene er de hvor 50MA-vinkelen skulle være flat for en trend og å gjøre handler. Likevel klarte jeg en feil og to riktige rader for dagen. Trade No1 var galt, og handel 2 og 3 hadde rett til slutt med 8 pips positive. Det var flere andre handler etterpå som var mye lettere å få øye på med vinkelen på 50MA. Gi 50MA litt tid til å utvikle og tydelig vise sin vinkel før du går inn på en retracement i 21EMA og 10EMA. Det er mange sjanser til å komme inn. Vent på at det gode oppsettet skal skje. Kommersiell Medlem Ble medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Jeg lagde tre handler. Ingen 1 hadde rett, 2 var galt og 3 var riktig slutt 10pips for dagen. Ble med september 2006 Status: Chasing Trends 2,350 Innlegg God metode phillip. Vel, mine to pips. kabler prisen har alltid mye whipsaw, så du kan ønske å gjenopprette athat 50 sma for din SL coz det vil sikkert slå mange ganger. Jeg pleide å ha et system noe lignende hvor det er bruk 55ema og 60 ema å bestemme trendforspenning. derfra vil jeg bruke prisoppsett for å gå lang eller kort, avhengig av ema-projeksjonen. mål 10-20 pips per handel. Eurusd vil være et godt alternativ for denne metoden. Kommersiell Medlem Ble medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Eksempel. Vær veldig forsiktig før nyhetsmeldinger. Jeg handler ikke nyheter med dette systemet. Kommersiell Medlem Ble medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Jeg handler hovedsakelig EurUsd, men når jeg ser riktig oppsett i GbpUsd, går jeg for det. Kommersiell Medlem Ble Medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Jeg gjorde en handel som det var en sitter på fredag. Laget 15pips. Ble med i oktober 2005 Status: Straight Pippin 673 Innlegg Ser bra ut. Jeg skal teste Ferdigheter betale regningene Medlem siden Nov 2006 Status: Medlem 44 Innlegg Jeg fant ut at handelssystemet ditt er interessant og enkelt. Beklager for mitt dumme spørsmål. Jeg er nybegynner her Jeg har få spørsmål om ditt system Vennligst rett meg hvis jeg har feil, reglene er: - 50 SMA - 21 EMA - 10 EMA - Stopp tap 6 pips spredt - Profitt tar 8 - 10 pips - Best på USDEUR og GBPUSD - Åpne posisjon når 50 SMA vinkler mer enn 20 grader. (beklager hvis min engelske er fattige) og hva gjør du menn ved å gå tilbake til 21 EMA amp 10 EMA er Prislinjen må krysse eller slå på både 21 EMA og 10 EMA - 50 SMA er trendindikatoren. hvis 50 SMA downtrend. Vi åpner selger og visum versa - Hvor lenge har du handel med dette systemet. og hvordan er det å vinne takk. Håper du vil svare. Ble med i okt 2006 Status: Medlem 296 Innlegg Fin måte. Det ville være flott å ha noen filtre kanskje av M15 for trenden. Kommersiell Medlem Ble Medlem Nov 2006 2.183 Innlegg Det var to handler i dag. Reglene er som følger. 1. Den 50 Simple glidende gjennomsnittet må være i en sterk trend identifisert av vinkelen den er i. 2. Vent deretter for prisen å trekke tilbake til (mellomliggende) sonen til 21EMA og 10EMA. 3. Skriv inn handelen innen denne sonen. 4. Sett stoppfall til 6 pips pluss spredning. 5. Flytt stoplås til breakeven etter at 6 pips gain er på. 6. Ta fortjeneste 8-10 pips.

Comments

Popular Posts