Forex Trading Strategi Uten Indikator


Forex Strategi Uten Indikatorer Av: Adrian Friggieri Nylig ble jeg gitt en artikkel fra en venn av meg om handel lønnsomt uten bruk av indikatorer, Forex strategi eller verktøy. Umiddelbart tenkte jeg hei dette er en stor galskap, og jeg skulle kaste bort tiden min med denne massive rapporten, og jeg skulle ikke lese den. Først til min nysgjerrighet holdt spør meg selv hva om dette var mulig. Så bestemte jeg meg for å gi dette en titt og prøve å forstå om det kan være fornuftig. Forex Indikatorer Jeg må si, jeg begynte å lese allerede tenker at dette er noe ikke mulig, og at det ikke er å bruke indikatorer som å prøve å kjøre bil uten ratt. Ikke tankene, jeg begynte å lese og fant ut at man muligens kan handle ved hjelp av støtte - og motstandspunkter som den eneste Forex-strategien for å identifisere handelsoppføringer og utganger. Jeg er fortsatt litt forvirret her. Nå leser jeg fremdeles denne rapporten fordi det er en tykk en å lese, men det tok meg inn i emnet ennå, og jeg skal dele med deg resultatet av dette fantastiske en gang gjort med det. Før jeg publiserer noen informasjon, vil jeg prøve denne Forex-strategien litt på en demo-konto for å se om dette er mulig og gjennomførbart for å unngå problemer med deg folk der ute og leser og følger mine innlegg. Så hold meg veldig åpent for innleggene mine for videre utvikling på dette varme temaet Støtte og motstand Til nå var funnene interessant, men som et prinsipp, da de er fakta akkurat det samme. La meg forklare dette litt for deg for å komme videre med meg på dette. Hvis du åpner et diagram, kan du umiddelbart se poeng av støtte og motstand og selvfølgelig med riktig tålmodighet kan man prøve å følge disse punktene og bruke dem som inngangs - og utgangssignaler i en Forex-strategi. Til her er det ok, og prinsippet er bare bra. Nå, hvordan kan dette imidlertid være en mulig langsiktig vellykket Forex strategi handelsmetode Er det mulig Har du noen gang brukt SampR som inngangs - eller utgangspunkter Hvis du kom i kontakt og la oss diskutere denne strategien. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex valuta pair. Forex Trading uten indikatorer 01072014 9:00 EST Forex trader Johnathon Fox, c distributør, DailyForex. forklarer hvordan prishandlingen forenkler handelsprosessen og tankegangen som kreves for å være lønnsomt. Hvis en undersøkelse ble utdelt til detaljhandel forex og futures handelsmenn og et av spørsmålene som ble spurt var ldquowhat metode eller system gjorde de først handelen med, rdquo uten tvil det store flertallet av handelsmenn ville si de startet med indikatorer som flytte gjennomsnitt , stokastiske, MACD, Bollinger Bands, og listen over går videre og videre. Jeg er veldig heldig at jeg kommer til å snakke og hjelpe handelsmenn med sine handelsmål hver dag, og listen over systemer og metoder som jeg møter med indikatorer er uendelig. Du trenger bare å se på et forexforum for å se hvor mange nye handelsfolk som er klamrer over alle ldquoforex-systemene, og se etter de nyeste indikatorene og EArsquos fordi folk kommer opp med nye indikatorsystemer hver sjanse de får (ikke nødvendigvis lønnsomme). Årsaken indikatorene er så populære er at de foder inn i den nye traderrsquos tro på at indikatoren kan bidra til å forutsi hvor prisen skal gå. For å forstå indikatorer på riktig måte, må handelsmenn forstå hvordan indikatorer bygges og projiserer informasjonen. 99 av alle indikatorene er bygd ved hjelp av gammel prisinformasjon for å lage en forsinkende indikator. For eksempel er et flytende gjennomsnitt bygget med gammel pris for å lage en bevegelseslinje som handelsmenn kan bruke på en rekke måter. Hovedproblemet med indikatorer er at de alltid slenger og handelsmenn bruker tidligere informasjon for å veilede dem. Med andre ord bruker de lagre informasjon for å foreta live handelssamtaler. En farlig handel tenkemåte Den andre store bekymringen med indikatorer er at handelsmenn svært sjelden stopper ved en indikator, og dette er ofte der ting begynner å gå i parform i traderrsquos tankegang. En ny handler vil ofte ha en eller to vinnere med sin første indikator. Det spiller ingen rolle hvor mange tap handelsmannen har eller selv om de blåser hele sin konto. Det som handelsmannen har en tendens til å huske er at den første indikatoren hjalp dem med å vinne handel, og mest av alt vil handelsmannen huske at denne første indikatoren hjalp dem med å forutse riktig hvor prisen gikk. Alle de dårlige tankene og tapene har blitt helt presset til siden fordi handelsmannen allerede har flyttet til det som kommer neste, og de har allerede utarbeidet nøyaktig hvordan de vil gjøre alt tilbake og mye mer. Trader vil ofte tenke ldquoif en indikator hjalp meg med å vinne handel, så to indikatorer er sikker på å hjelpe meg å forutsi hvor prisen går enda bedre, rdquo og da når to doesnrsquot hjelper, må tre bli enda bedre osv, men problemet er det som så mange ting i handel, det gjør det ganske enkelt bare ikke så mye som jeg forklarer nedenfor. Mennesker i hverdagen er programmert til å tro at alt som er verdt, ikke kan være enkelt, og nye handelsfolk ofte bruker mye tid på å forsøke å gjøre handel komplisert med å legge fancy indikatorer til sin handel, og tenk at jo flere indikatorer de legger til, desto mer vil de kunne Forutsi hvor prisen skal gå, men dette er det komplett motsatte av hva handelsmenn må gjøre. Denne tankegangen er en felle som er veldig lett å falle inn fordi handelsmannen raskt kan finne seg å legge til flere og flere indikatorer da han begynner å ha flere og flere tap med feil tankegang at indikatorer vil hjelpe ham å forutsi hvor prisen går. Det som ender opp, er at handelsmannen fra begynnelsen av sin handelsreise er i beste tenkemåte for å spille handler, å ha så mange indikatorer på hans diagrammer og være i et komplett rot og tilstand av analyseforlamning. Trader ender med å ha så mange indikatorer på hans diagrammer at de alle ender i motsetning til hverandre, og handelsmannen kan ikke lenger handle fordi han er så forvirret på hva han skal gjøre. Så hva skal handleren gjøre Tid å flytte til prisaksjon Den mest enkle og ukompliserte handelsmetoden i verden er prishandling. Alt som trengs for handlingspris handling er et tomt rå pris handlingsskjema og handelsmetode. Den store forskjellen mellom indikatorer og prishandlinger er med indikatorer du bruker gammel lagring av prisaktivitetsinformasjon for å prøve å forutsi fremtiden, men med prishandlinger leser du kontinuerlig råprisen og leveprisen som den skrives ut på diagrammet. Det er ingen indikatorer eller utvendige påvirkninger i det hele tatt som brukes til å handle på prisnivå. I utgangspunktet er prishandlingshandelen ferdig med å kunne lese prisen og gjøre handler på et diagram, i ethvert marked, i en hvilken som helst tidsramme og uten bruk av noen indikatorer i det hele tatt. Utdanning og engasjement er nødvendig for å lykkes med prishandlingshandel, akkurat som alle andre handelsmetoder eller systemer som er verdt, men grunnen til at handlingshandelen er så vellykket, og så mange profesjonelle handelsfolk bruker det er fordi det forenkler handelsprosessen og tankegangen kreves for å være lønnsomt. Vennligst aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus.

Comments

Popular Posts